Slipa & olja





I dag har jag och J varit lediga, vi har varit ute och njutit i vårsolen.
Städat altanen, J var väldigt duktig på städa (hon var väldigt blöt själv).
Jag har slipat och oljat vårat altanbord, vi fick det och fyra stolar av
min svärmor. Bordet är i ganska dåligt skick, men nu får det sig
iallafall lite omtanke. Jag ville måla det svart, men min sambo tyckte
att det skulle vara brunt. Så han fick bestämma.
Jag har för det mest en vaxduk på bordet, så det spelar inte så stor roll.

Funderar på att ta J med mig till Blomsterlandet, fast jag undrar hur mycket
folk det kommer att vara där. Det är ju så många som är lediga idag.

Få se hur det blir med det.

Nä nu ska jag väcka J.
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0