Det blev två



Ja jag bestämde mig och målade två väggar lila. Det blir lite
mörkare med jag tror det kommer att bli bra ändå.
Ska försöka orka måla andra varvet idag, det går ganska snabbt.
Skulle gärna vilja hinna börja måla vitt på snickerierna, tror att
det kommer göra superstor skillnad.

Annars så är det mest snor, feber och ögoninflammation här hemma.
J är snorig och problem med ögonen och igår fick min sambo feber.
Det mest trista i detta är att vi har inbokat utlandsresa, avresa torsdag.
Jag känner mig fortfarande pigg, lite snorig men annars helt okej.
Risken är ju att jag trilla dig senare och alldeles för nära avresan.
Hmm, bara att kurera sig.

Tillägg: Har just målat andra varvet. Skönt att ha det gjort.

Ha en skön söndag

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Hoppas ni kryar på er så resan blir av!

Kram Sandra

2009-09-21 @ 12:04:33
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0