Vårt senaste inköp







Det blev inköp av två stora krukor till vår altan på baksidan.
Vi har tänkt att dessa krukor med så småningom höga växter,
ska vara istället för staket/altanräcke mot grannen.
Jag tror att det kommer att bli bra. Lite mjukare intryck
än ett altanräcke.

Hela familjen tog en tur till skogen och plockade kottar, massor
av kottar som vi fyllde botten av krukorna med. Sedan blev
det många säckar med jord (skulle nog behöva någon fler säck).
Började med att köpa dessa växter, det måste nog dit någon fler.
Kanske något annat gräs till det vi redan satt.

Nu ska vi snart åka till min mamma och fira henne.
Ha en skön morsdag.

Kommentarer
Postat av: annica johansson

Hej, jag brukar läsa din underbara blogg den är verkligen inspirerande och mysig. Nu undrar jag var du har hittat de underbara blomlådorna i konstrotting. Jag bor i Piteå och har inte sett

några här i närheten.

2010-06-15 @ 09:37:07
Postat av: Eva

Hej Annica! Tack för din kommentar. Jag har köpt blomlådorna här i Skellefteå, på Rydlinge Plantskola.

2010-06-15 @ 21:19:51
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/
Postat av: Pablo Fernandez

Hej!

Jag är också intresserad av dessa stora krukor. Hur kan man beställa dessa och vad kostar de?

Med vänlig hälsning,

Pablo

2013-07-24 @ 02:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0