Tapet till stugan?


Foto: Amy Butler design

Denna tapet ingår i kollektionen med designers namn, Amy Butler.
Jag gillar just denna färgställning och visade den för min man idag
när han hämtade mig från jobbet. Jag trodde han skulle såga den
totalt, men till min förvåning gillade han den.
Vi får se kanske blir det denna i stugan med vit boasering.
Det finns en laserad boasering som jag tror skulle bli helt okej
med vit färg på. Ja det är länge kvar till sommaren så jag hinner
säkert ändra mig flera gånger.

Efter en ganska hektisk dag på jobbet som avslutade med att
larmet gick när jag skulle åka hem, så känns det ganska bra
att bara slappa i soffan.
I morgon är det en ny arbetsdag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej.



tack för hälsningen hos mig!

kudden kommer från Day Home och om jag inte minns fel så är den från förra årets höst/vinter kollektion.



/Anna-Malin

2011-01-08 @ 18:32:49
Postat av: A-K

Den tapeten är jättefin!

2011-02-04 @ 23:27:46
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag gillar den massor:) Kul med färgklickar!

2011-02-10 @ 20:01:31
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0