Gåtornas palats

image76

Denna läser jag just nu.
Började läsa den för snart ett år sedan, men sedan kom massor emellan.
Så som sälja lägenheten, flytta till hus, renovera och det bästa - snuttan kom till världen.
Men nu har jag börjat om att läsa, hinner kanske någon sida när lillan sover.
För på kvällarna blir det inte läst något, trött som jag är, så somnar jag nästan direkt.

Tänker fortfarande på kuddfodralen från Indiska som jag inte köpte.
Såg också ett fint från Mio.
Ska jag ta en shoppingtur i morgon också?
Stackars mitt konto

Kommentarer
Postat av: Majssan

Både MIO och INDISKA fyller ju på butiken rätt så ofta, så kuddarna finns nog kvar :-)

2007-08-17 @ 12:17:54
URL: http://radhusangest.blogspot.com/
Postat av: Karin

Läslusten kom tillbaka när man börjar få sova på nätterna. Ibland brukar jag lägga mig lite tidigare bara för att läsa, superskönt.

2007-08-18 @ 09:08:59
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0