Tillbaka

image65

Efter en jättetrevlig resa till våra goda vänner är vi nu tillbaka hemma.
Måste säga att det är verkligen skönt, längtar att få sova i sin egen säng.

På torsdagen när vi kom fram till våra vänner, så träffades vi först på stan.
Fikade och strosade runt lite, sedan fick vi äntligen se deras nya hus. Jättefint!
De håller också på att reparera så det blev självklart mycket prat om det.
Grill på kvällen och ett gott glas rött.

Fredagen var det shopping på schemat, killarna i sällskapet tyckte det var lite trist, så de gick
ner till vattnet och solade lite.
Jag gjorde några fynd, ett av dem var denna Cult design kruka som jag tittat på tidigare.
Det trevliga var att den var på halva priset. Jippi!
En handväska och skor fick också följa med hem. Skorna var på halva reapriset så
det sved inte så hårt i börsen.

Vi hann också med att träffa lite andra kompisar, perfekt när man kan "slå flera flugor i en smäll".
Idag lördag var det hemfärd, (40 mil), men vi hann med ett IKEA besök också. Tyvärr fanns inte
lampan KULLA denna gången heller. Kanske tredje gången gillt.

Det gick över förväntan att resa med lilla snuttan, men lite less var hon i slutet på hemvägen.
Men vem är inte det efter 40 mil i bilen.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Johanna

oj..40 mil...det var inte dåligt =) vi som är glada när vi kommit fram till vår stuga som det är 14 mil till med vår dotter i bilen...Det är precis lagom att hon sover hela vägen då...Om hon vaknar och är gnällig funkar det alltid att spela skivan med Arne Alligator som jag har bloggat om...et super tips vill jag lova ! =) Snygg kruka..jag har en likandan *ler* Kram

2007-08-11 @ 23:24:25
URL: http://radhusidyll.blogg.se
Postat av: Karin

Den krukan har jag med men jag köpte den för fullt pris. Jättefin!

2007-08-12 @ 09:42:53
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: tina

Den krukan är så fin...och halva priset,vilket klipp!!kram

2007-08-12 @ 14:02:02
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Nilla

Den där är snygg! Jag fick en sådan i present i början på året. Jättefina!
Ha det bra.

2007-08-12 @ 21:13:33
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: Juliusgabrielle

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2008-05-12 @ 11:08:39
URL: http://juliusgabrielle.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0