Utmanad

image54

Jag har blivit utmanad av  Karin - Hemochliv, det går ut på att utse sina fyra favoritbloggar.
Inte en lätt uppgift, jag har massor av bloggar jag kollar in på nästan varje dag.

Men här kommer fyra bloggar, förrutom Karins blogg då.

Perlan
Radhusidyll
Sextiotalsvillan

tinaminastina

I morgon och på fredag ska jag hoppa in och jobba, det var kris på jobbet. Så min sambo får
sköta snuttan och känna på att vara pappaledig på heltid.
Det skulle inte förvåna mig att det blir bra väder dessa dagar, då vet ni en som kommer att
muttra och sura ett tag.

Idag har jag sytt och pyntat lite i tvättstugan och skötbordet, ska visa lite bilder senare.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad kul att du antog utmaningen. Det där tyget har jag också! I sonens rum som tygtavla (se min blogg, typ andra inlägget). Det är jättefint och sonen älskar det, han tittar på det och pekar nu när vi frågar "var är lejonet grrggggh?"
Ja, vi får peppa varandra. Jag körde viktväktarna för några år sedan, med brevkurs och det gick jättebra. Gick ner och höll det tills jag blev gravid. Men nu ska kilona bort. Vill inte ha massa extrakilon att släpa på inför man eventuellt och förhoppningsvis blir gravid igen! Godnatt kram! (Sonen vaknade precis, gick bara in och la ner han. Yr, varm och trött. Otrologt mysig då)

2007-08-01 @ 22:14:50
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Maria-Jag blommar

Tack för dina bloggartips, någon hade jag aldrig hört talas om, ska kolla dem...
Jag blev också utmanad av samma Karin men jag funderar fortfarande, får bli i morgon...

2007-08-02 @ 10:40:07
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: tina

Vad glad jag blir...=)det är så kul att nån läser ens blogg och gillar den!! Supergillar din blogg,här finns massor med inspiration! Vad fint du gjort med skötbordet,tänk vad lite fint tyg kan göra!!
Ha det gott och kram!

2007-08-03 @ 00:55:59
URL: http://tinaminastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0