Vita korgar

image69

Idag har jag och snuttan varit till hennes mormor och morfar och kokat
saft av våra svarta och röda vinbär.

När vi skulle handla lite saker inför saftkokandet, sprang vi på vita korgar på Coop.
Köpte tre stycken, de kostade bara 29 kronor styck. De är ca 20x20 och 25 höga.
En placerade jag vid skötbordet, perfekt att ha alla salvor, tvättlappar och annat i den.
De andra två hamnar nog i badrummet.

Skulle nog behöva många fler korgar i olika storlekar, kanske måste fara en vända till
medan de finns kvar.

Snart ska vi ha främmande, några kompisar på middag.
Första dagen min sambo är tillbaka på jobbet bjuder vi på middag, hmmm ...
Men vi var tvungna att passa på när några kompisar var på besök i hemstaden.
Så det blir min favorit paj, ädelostpaj med sallad och bröd.

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket kap =)

2007-08-13 @ 16:08:43
URL: http://radhusidyll.blogg.se
Postat av: Linda

Å va gott det lät, du har inte receptet på den?
Kram. Linda

2007-08-13 @ 18:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0