Nya blommor

image24

Vi köpte vårt hus på vintern och hade då självklart ingen aning hur trädgården såg ut.
Så jag har väntat lite med att fixa till rabatten för att få en chans att se vad som redan fanns.
Tidigare ägare hade satsat på många lila blommor, medan jag önskade röda och vita.
Så igår blev det en tur till Blomsterlandet, de hade 25% och jag hade presentkort så jag kunde göra lite fler inköp.
Jag är en nybörjare i trädgårdsarbete, men kollade iallafall att de skulle passa i sol och att blommningen spreds ut över sommaren.

Så det blev en Brinnande Kärlek (det fanns två redan i rabatten), några lammöron,
några nävor och några Kärleksört.

Hoppas att det blir en bra rabatt

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hoppas att du blev nöjd med din trädgård.Har själv trädgårdsintresse så jag köper varje år någon ny peren till trädgården.Har börjat skissa på en pergola som jag har tänkt bygga.Försöker att satsa på fler åriga mer än ett åriga.Dahlia lökarna är jätte fina också.Skulle gärna vela se mera bilder från eran trädgård hur den såg ut i sommar mvh:Heidi

2007-09-08 @ 18:57:37
Postat av: Alvinalida

I see first time your site guys. I like you :)

2008-09-04 @ 08:32:14
URL: http://alvinalida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0