Nymålade hästar

image20

Ja så här blev mina hästar jag fyndade på loppis.
Så synd att jag inte kunde ta en rak bild, hmmm ...

Jag hade fyndat en häst tidigare som jag målat vit, sedan har den svarta hästen fått
följa med hem från någon IKEA resa.
Nu står de alla samlade på ett annat IKEA inköp i snuttans rum.
Tapeten satte vi upp i våras när vi renoverade hennes rum.
Den är från kollektionen Déjá vu från Midbec. Är ingen barntapet men jag tyckte den passade
i hennes rum, övriga väggar är en ljust lila tapet från kollektionen Ta

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag har också planer på att köpa dalahästar på loppis och måla i nån enhetlig färg. Och nu har jag bestämt mig... det blev ju superfint!

2007-07-17 @ 07:40:58
URL: http://fixaodona.blogg.se
Postat av: Thea

Välkommen till bloggvärlden. Trevlig blogg!
Har en träfärgad dalahäst som står här hemma och väntar på att bli målad vit. Snyggt blev det, dax att ta tag i det.

2007-07-17 @ 22:46:01
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: anna

så jävla smaklöst

2008-08-14 @ 20:06:28
Postat av: Helena

Hej, fin blogg du har. Är själv en stor koppis-fantast så att jag scrollade genom dina loppisfynd var en självklarhet. Vill bara säga att gamla dalahästar kan vara väldigt värdefulla. En bra sak att tänka på innan man går loss med vita penseln. :) Men jag håller med, vitt är snyggt!

//Helena

2010-02-14 @ 10:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0