Badrumsinredning

image187


image188

Bild 1: Kvik
Bild 2: Vedum

Vi har börjat titta lite på inredning till badrummet, även om det
är länge kvar till själva renoveringen tycker vi det är bra
att kolla runt lite. Få lite inspiration, se priser och skapa
sig en uppfattning om vad man vill ha.

Just nu pratar vi om skåp i valnöt och har då fastnat för Vedums skåp Prio Funk,
jag skulle gärna ha blandaren Axor Starck.
Det blir nog ett vitt hörnbadkar och vit inredning i tvättstugedelen.

Vi har också börjat kolla lite i kakel och klinker kataloger,
just nu är vi ganska överrens på vitt kakel och grått klinker.
Gärna i lite större storlekar, exempelvis 30x60.

Tips om inspirationsbilder mottages

Nu ska jag och snuttan ta en tur på stan, ska kolla på vinterjacka.
Få se om de fått in lite varmare och inte bara höstjackor.

Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Zun

Jättefin inredning från Vedum! Åh, jag drömmer om ett badkar, vet precis hur det ska se ut, men det är värre med att hitta en placering för det ;-)

2007-10-24 @ 17:57:24
URL: http://zunderbar.blogspot.com
Postat av: Susihus

Vilken cool kran, den vill jag ha! hihi
Ha en skön kväll, Kram S

2007-10-24 @ 19:32:21
URL: http://susihus.blogg.se
Postat av: timon

Va spännande att få börja planera! Kvik har mycket fint till bra priser. Vi valde dock Sanity från Vedum... Lycka till!

2007-10-24 @ 21:45:53
URL: http://timonhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0