Mitt stora inköp

image164

Här är en liten tjuvtitt på mitt "stora" inköp som jag bloggat om tidigare.
Jag kan kalla det nästan ett impulsinköp, men jag tänkte faktiskt på det
över natten. Sedan blev det en tur till för inköp.
Ni ska få se bild på hela saken när allt är fixat med den, kanske i helgen.

Min sambo jobbar extra i dag lördag, så jag och snuttan får hitta på något själva.
Ska försöka hinna göra en ordentlig städrunda i huset också, vi ska ha vår föräldragrupp
hos oss i morgon. Snuttan får flera kompisar för några timmar, kul.

Måste också tacka för alla kommentarer i förra inlägget, kul.

Ha en trevlig lördag

Kommentarer
Postat av: jessica

Ska bli spännande att se vad det är..
Trevlig helg!

2007-10-13 @ 09:34:53
URL: http://detvitahuset.blogspot.com
Postat av: Susihus

Hmmm spännande...Ha en skön lördag i det fina vädret! Kram

2007-10-13 @ 15:17:56
URL: http://susihus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0