Bordslampor

image143

Foto:
"Vaduz" Markslöjd
"Vivaldi" Mio
"Cosmo" Mio (i både grönt och svart)

Jag hade ganska tidigt bestämt att vi skulle ha lampan KULLA från IKEA,
men vi verkar aldrig få itag i den. Vi bor långt från ett varuhus och de gånger vi varit dit i sommar
så har den inte funnit inne. Har nu också kollat på hemsidan och den verkar då inte finnas inne nu heller.

Så jag har börjat kolla på andra bordslampor till vår övervåning.
Fast jag tycker det är svårt när jag nu först hade bestämt för KULLA.
Jag vill gärna att den ska vara ganska stor, eller iallafall ganska stor skärm.
Vad tycker ni?

Annars så ska jag och snuttan försöka hinna en massa ärenden.
Beställa mera golv (vi har fler idéer), kolla in vita ryamattor, kopiera intyg, lämna igen ställning
till värmepump (vi behövde inte använda en sådan) m.m.

Här är det tråkigt väder, dimma och grått.

Ha en trevlig start på veckan.

Kommentarer
Postat av: Lotten

Jag har tittat på den lampan på IKEA och den är jättefin tycker jag! Kolla med "IKEA-hemma" om du inte kan få den hemskickad....
Vad fin tapeten och teak-djuret var på bilden nedan! Tyvärr har jag inget tips på tyg men jag har för mig att det finns i just de färgerna på "Village".
Angående anteckningsboken på min blogg har jag tänkt skriva ner händelser och minnen... typ som en dagbok. Mycket av sådant som barnen säger och gör som är roligt att titta tillbaka på om några år...

2007-09-24 @ 12:29:33
URL: http://ornnastet.blogspot.com/
Postat av: Malin

Jag har Vaduz och är supernöjd med den. Fast jag har den i vitt. Den ger mysigt ljuse. Vi ska nog köpa en till likadan, så det ser likadant ut i vårt andra fönster. Den med sladden i är cool. Den har jag och pojkvännen tänk köpa till skänken i vår hall. Vi hittade dock den i Bromölla möbelaffär. Liknar den...Alltid roligare med annat än IKEA, då alla har det.
Ha d!Kram

2007-09-24 @ 19:24:25
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se
Postat av: Frida

Vilka fräcka lampor!

2007-09-24 @ 20:00:01
URL: http://www.cultdesign.blogg.se
Postat av: Teresia

Vi har Vaduz, två stycken svarta. Jag har en bild i min blogg (inlägg den 4 augusti - fattade tyvärr inte hur man gör en direktlänk...!). Vi (dvs jag!) är mycket nöjda! Kram.

2007-09-28 @ 19:39:19
URL: http://teresiaskrypin.blogg.se/
Postat av: Mikkelyvonne

Perfect work!

2008-08-26 @ 08:51:37
URL: http://mikkelyvonne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0