Hylla för vinflaskor

image105

Fastnade direkt för den här hyllan när jag läste Plaza Interiör nr 4 2007.
Nu vet jag också vart jag skulle vilja ha något liknande.
På vår övervåning, det finns inbyggda bokhyllar på delar av långsidorna.
Vi har dragit ut bokhyllorna för att måla dem vita och då såg vi mera hur
denna yta skulle utnyttjas. Min sambo är lite sugen på en vinkyl (fast det känns som
en ganska kul men onödig utgift) men jag skulle kunna tänka mig en hylla som den på bilden.

Funderingarna fortsätter

I morse hann jag börja tapetsera när snuttan sov. Jag har börjat med den vita tapeten i det
blivande förrådet. Jag är inte så van att tapetsera så det tar tid, men jag tycker det är riktigt kul.
Till veckan ska vi fara och köpa en ny innerdörr och förhoppningsvis
börja sätta upp nya väggen. Spännande, spännande.

Ha en trevlig lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0