Projekt i helgen - Golv

image129

I dag ska min sambo börja lägga golvet på övervåningen, spännande!
Hoppas att man fortfarande kommer att tycka att det blir fint och inte för mörkt.
Jag borde måla sista varvet på trappen innan vi ska lägga svarta textilmattan
på trappstegen. Känner att jag skjuter upp det hela tiden, hmm, vad kan det bero på ...
.
Jag har köpt lite ljung och andra höstblommor och tänkt göra något fint i en kruka.
Känner att det lockar lite mera än det andra, även om det regnar och är trist väder.
I går blåste det ordentligt här, så massor av våra äpplen blåste ner på gräsmattan,
måste gå ut och ta hand om de som går att rädda.

Nä nu måste jag gå och ta mig i kragen och göra något
Återstår att se vad det är

Ha en trevlig lördag

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tror det kommer bli jättefint med golvet men man vet ju aldrig riktigt förrän det är på plats. Målning brukar också här hemma tenderas att skjutas upp av mig, i alla fall de sista varven...

2007-09-15 @ 10:58:33
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Eva

Karin: Vad skönt att det är någon fler än jag, ha ha. Första varvet är alltid kul att måla, blir så stor skillnad. Trappräcket var också så jobbigt och tidskrävande (vilken man inte har med en liten tjej)

2007-09-15 @ 11:07:31
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se
Postat av: pia

ibland måste man ju få ta igen sig lie också...borde gå ut i trädgården nu, medans det är uppehåll...får väl se...;) kram

2007-09-15 @ 12:17:18
URL: http://baramittlillahem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0