Ännu mera badrum

image423

Foto: Beckers Nya Hem


Får väl börja ursäkta mig att det bara är badrum just nu här på bloggen.

Ursäkta mig.


Såg denna bilden och insåg att det är så här vår indelning blir i badrummet.

Badkaret i hörnet och toaletten mittemot, handfat brevid. Sedan ett fönster ovanför

badkaret, fast vi kommer inte ha ett runt. Vi kommer då ha ett mörkare golv och
större vita plattor på väggen.

Jag och en kollega var idag på arbetstid på Mio och pekade på massor av möbler
som vi ska få låna. Väldigt trevligt att slippa titta på prislappen och bara kunna peka.
Så skulle man få ha det när man handlar till sig själv.
Fast just nu skulle jag nog helst vilja att en städfirma kom och röjde här hemma.
Det ser så hemskt ut just nu, eftersom vi har byggfirma här, saker överallt och
alla går med skor ut och in.

Nä nu ska jag drömma mig bort till ett färdigt badrum och städas hem
Ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad gör väll lite stök och smuts ett kort tag när du sedan ska få njuta av resultatet. Erat badrum kommer att bli så fint (avundsjuk vi ska snart ut med badrummet i bastun)längtar tills vårat är klart och man får krypa ner i badet och njuta.

2008-04-24 @ 14:11:19
URL: http://backebo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0