Klinker

image428

image429

I kväll när jag kom hem från jobbet var det lite spännande att kika in i badrummet.
Min sambo ringde i dag och sa att byggfirman var där och la klinker.
Det känns jättebra just nu, jag känner mig nöjd.

Sedan var min sambo och hämtade hem våra 35 kvadratmeter kakel,
stoooora vita plattor. Tror att det kan bli bra.
Fast det känns ju lite pirrigt att man inte ska bli riktigt nöjd, eftersom det
är en sådan dyr investering ett badrum.

I dag beställde jag tvättställ och skåp från Hafa. Så nu börjar bitarna falla på plats.

En dag kvar att jobba, sedan ledig i tre dagar och vi åker till Stockholm.
Hoppas vi hinner någon shoppingrunda, jag behöver vårskor och snuttan
behöver lite nya kläder. Förhoppningsvis blir det någon trevlig inredningssak också.

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: therre

Ja, 35 kvm kakel o här sitter jag o har beklagat mig tidigare för nån vecka sedan över bänkskivor for 800:- *fniss*

2008-04-29 @ 11:28:49
URL: http://www.therre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0