B-lounge






Foto: Midbec

Midbec har kommit med några nya kollektioner, en jag fastnade för var B-lounge.
Gillar speciellt dessa två mönster med blad.
Sedan är det ju helt underbara textilier med i denna kollektionen.
Skapar ett stort Ha-begär.

I dag har jag varit ledig, jag och snuttan har tagit det ganska lugnt.
Jag hade planerat att köpa lite tyg för att sy klart kuddar till soffan,
men när jag kom fram till butiken var den stängd. Så det får bli
inköp en annan dag.

Nu blir det nog att sätta sig i soffan och sippa på ett glas rött.
Ha en trevlig fredagkväll

Kommentarer
Postat av: pia

trevlig tapet...men inga väggar till övers;)

trevlig helg!

kram

2008-08-29 @ 21:52:03
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/
Postat av: Anneli

Den första tapeten har brunfärgen (ser ut som så på bilden) som jag vill ha i vårat sovrum. Men jag vill ha en randig gärna även med guld och svart i också. Jag skulle vilja tapetsera den vågrät med en enfärgad tapet upptill i brunt. Skulle du stöta på en sådan tapet så lämna gärna en kommentar till mig.

2008-08-31 @ 13:29:40
URL: http://backebo.blogg.se/
Postat av: Nanna

Åhh vilka härliga tapeter. Jäklar (ångrar) att jag har redan hunnit tapetsera våran sovrumsvägg. Jag föll för den i brunt direkt...

Det är verkligen ångest framkallande välja tapeter och kakel/klinker. Man tänker hela tiden TÄNK OM jag väljer fel nu så kommer jag att få ångra det långt efteråt.

2008-09-03 @ 08:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0