Det gick ju bra

illustration: Privat


Nu är man igång efter semestern, det gick hur bra som helst.

När jag i morse gick över parkeringen in till butiken, kändes knappt

att jag haft semester, konstigt va.


Det var ganska lugnt på förmiddagen, så hann gå genom lite papper

och komma i fas.

Efter denna dag, med två nya projekt på samma dag, så känns

hösten väldigt kul och lockande.

Sedan är hösten alltid trevlig när det gäller tapeter, många nya
kollektioner brukar komma och kunderna är sugna på att börja
renovera inne igen.

Nu ska jag umgås med snuttan innan det är dags för henne att sova,
min sambo ska ut och springa igen, han funderar på att springa Lidingöloppet,
så här tränas det för fullt. Synd att jag inte har den energin.

Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Man kommer onekligen in i gamla rutiner snabbt. Som du säger, hösten är nog roligaste tiden på året med alla som ska tapetsera och alla nya tapetkollektioner. Jag har stora förhoppningar på Hanna Wernings kollektion. Risken finns väl att jag just därför blir besviken när jag får se mer ur den. Men håller tummarna för att jag hittar nåt kul däri att sätta upp här hemma. Ha en toppenkväll!

2008-08-05 @ 20:28:17
URL: http://fixaodona.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag hörde att det kommer mycket nytt till hösten. Roligt för en som har många rum att välja nyheter till. Kommer nog på besök en dag.

2008-08-05 @ 20:31:17
URL: http://backebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0