Utmärkelser


Jag har tidigare i veckan fått utmärkelser från flera underbara bloggar, bland annat från Radhusångest, Hem & Liv, Backebo och mina arbetskompisar Mammafärg, Ljuvliga hem och Lindaisy.

Denna utmärkelse har ju nu cirkulera ett tag, så alla underbara bloggar som jag tänkt skicka den till, har redan fått
massor av utmärkelser. Fast jag nämner några, förrutom de ovan:
Perlan
Fixa&Dona
Husnr8
Tretrapporutanhiss

Hoppas alla får en trevlig söndag
Vi ska träffa vår föräldragrupp, ska bli superkul att få träffa alla igen och se hur stora barnen blivit.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej självklart får du se bilden och det är bara att komma över för att prova ritplattan! =)

2008-08-31 @ 14:33:05
URL: http://mlarzzon.blogg.se/
Postat av: K

Trevlig blogg,tror också att vi bor i samma stad och ser att vi har samma ålder ,inte annat än att man blir lite nyfiken..hihi..

Ha de bra!

2008-08-31 @ 21:29:35
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0