Jotex

image272
Foto: Jotex

Var hemma hos mina föräldrar och bläddrade i en katalog från Jotex,
det är ingen katalog som jag brukar ha. Men nu såg jag dessa gardiner
som verkar vara supersnygga.

De skrev:
Vackert skimrande halvsiden med struktur och snyggt fall.
Öljetter i metall. 50% siden, 50% bomull. Tvätt 40 grader.
Krympning 3%. 110x220 cm.


Skulle kunna tänka mig alla dessa tre färgerna, synd bara att de kostar 600 kronor.

Annars så har dagen varit lugn, har varit på vårdcentralen och vägt och mätt snuttan,
nu är hon hela 71,5 cm lång. Oj vart har vår lilla krabat tagit vägen?

Har även börjat på ett nytt projekt, ett som säkert kommer att ta en evighet för mig.
Mycket beroende på att jag nästan kan titulera mig nybörjare på detta.
Kanske visar senare, om jag lyckas göra något.

Nä nu är det daxs att göra middag
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Jessica

Precis de jag föll för (inget annat i den katalogen passade mig). Fast, de gröna nyanserna på framsidan gav en skön vårkänsla!

2008-01-08 @ 18:41:11
Postat av: Sus i Hus

Snygga, de brukar inte ha något av värde annars tycker jag. Nu var det i och för sig ett tag sen jag tittade i katalogen. Ha en skön dag!

2008-01-08 @ 18:54:49
URL: http://susihus.blogg.se
Postat av: Perlan

Har sett att Jotex hemsida verkligen ha uppgraderat sig! Roligt, för den sidan var allt annat än kul och titta på förut!
Gardinerna ser jättefina ut!
kram

2008-01-08 @ 20:19:59
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Brageirmelin

Great site!!!

2009-03-06 @ 08:39:58
URL: http://brageirmelin.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0