Fiske

illustration: Privat


I dag har jag och snuttan varit med mina föräldrar och min bror med familj,

och fiskat. Vi åkte dit min pappa är född och försökte fånga fisk,

men vår fiskelycka var inte god. Min bror fick ett napp, en liten

abborre, knappt större än masken som fanns på kroken.


Men det blev en skön dag ute, med picknick i lugnt tempo.

Känner att jag har bränt mig (igen) i nacken och en bit ner på ryggen.

Aj aj, nu är den säkert röd igen.


I morgon blir det nog badstranden. Fast det blir nog ingen lugn stund,

när man är själv med snuttan. Hon är en riktig vandrare.

Kanske vanligt i den åldern?


Så ni får nog vänta ett tag till på bilder från garaget, vädret är för

bra för det projektet.


Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Rikardfreya

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2009-01-15 @ 14:48:29
URL: http://rikardfreya.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0