Handlat böcker


Äntligen semester, så himla härligt. Fast vädret har vänt och det är kallt igen.

Trist, men jag hoppas verkligen att värmen och solen kommer tillbaka snart.


I dag har jag varit och handlat (verkligen nödvändigt, slut allting hemma).

Förrutom mat, så handlade jag tre böcker på rea. Det var nedsatta böcker och

sedan fick man köpa tre och betala för två.

Så dessa tre inhandlades:

Kajsa Ingemarsson "Den ryske vännen"

"GRILLA"

Annna Gavalda "Tillsammans är man mindre ensam"


Så nu har jag lite sommarläsning.

Läste ut igår boken Jenny S av Denise Rudberg. En lättläst bok som jag fastnade för.

Så jag kommer nog att läsa någon fler  av hennes böcker. Perfekt sommarläsning.


Vad läser ni just nu?

Nu ska jag sätta på lite kaffe, mina föräldrar kommer på besök.


Ha en trevlig lördag


Kommentarer
Postat av: Annah

Hej!



Som vanligt varken hiner eller orkar jag läsa. Den tid som blir över på kvällen är när jag lägger huvudet på kudden och då går det inte många minuter innan jag slocknat så oftast blir det ett souduko jag går eftersom det inte direkt är någon handling man inte kommer in i innan man somnat, men oj vad jag längtar tills jag får lite boktid över. Ha en skön lördag och njut av semestern. Själv laddar jag för att jobba de två kommande veckorna.

2008-07-05 @ 13:54:32
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: Petra

Har precis fått hem ett bokpaket med 5 nya böcker. jag beställde på adlibris förra veckan. Så idag började jag på Bitterfittan, vet inte så mycket om den än. Jag har bara hunnit 20 sidor. Tänkte snart slå igen datorn och läsa lite.



Jag har inte läst en bok på flera år men tänkte nu ta tag i det.

Du får berätta om böckerna var bra sen.



ha en fortsatt trevlig helg.

kramiz

2008-07-05 @ 22:28:17
URL: http://godisfrun.blogg.se/
Postat av: Mia

Anna Gavalda är underbar, kan rekommendera ALLA hennes böcker!



Kram Mia

2008-07-21 @ 18:49:07
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0