Loppis



Det är kallt ute, bara 10 grader, så jag frös direkt jag klev ut ur bilen.
Jag trodde inte det skulle vara så mycket folk, men jag hade fel.
Många som sålde och många som ville köpa.

Det blev två inköp, två böcker. Jag som köpte böcker igår också.
Fast fortsätter detta dåliga väder nu på min semester också,
så kommer det väl behövas många böcker.
Har tidigare läst två böcker av Kajsa Ingemarsson, så
jag köpte dessa när jag hittade dem till billig peng.

Någon som läst dessa?

Nä nu ska jag äta lunch, sedan ska vi fara på kalas.
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Bra köp, jag har läst båda och de är perfekta för sommarläsning :)

2008-07-06 @ 13:21:24
URL: http://www.svedin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0