Arbete pågår





Ja som ni kanske ser av bilderna, så pågår trädgårdsarbete. Inte just i kväll, för då
spelar ju Sverige, men i helgen ska vi nog hinna det mesta.
Det ska läggas klart plattorna mot våra grannar (vi bor i kedjehus), måla lilla biten
av fasaden (det som är vitt på nedre bilden), sedan sätta rabattkanterna och lägga
alla sjöstenar. Då börjar det närma sig klart, hoppas hinna det i helgen.
Jobbar en dag till, sedan ledig fyra dagar. Åh så skönt.

Nä nu ska jag försöka hinna plocka undana lite och sedan se matchen, alldeles själv.
Min sambo är med sina arbetskamrater och ska heja fram Sverige, så jag får
sitta själv. Fast det kan ju vara ganska skönt ibland också.

Heja Sverige
och ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jaha du... den matchen var inte alltför rolig att se. :-( Men hoppas ni hinner klart med trädgårdsfixet i helgen! :-D En dag kvar att jobba för min del, sen tre dagars ledigt. Sen blir det sex dagar i veckan till v 30. Puh! Ha en bra morgondag! Kram

2008-06-18 @ 22:45:45
URL: http://fixaodona.blogg.se/
Postat av: Karin

Är det svårt att lägga marksten (visst är det det?), måste underlaget vara speciellt på något sätt?



Glad midsommar!

2008-06-19 @ 21:48:11
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0