Blombänkar





I går när jag målade ytterdörren ett andra varv, började min sambo bygga ihop våra
blombänkar på baksidan. Mycket grävande, grus och plattor, men nu har vi börjat iallafall.
Jag har strykit på Elit trägrund som jag pigmenterat svart på de tjocka träplankorna,
sedan har min sambo byggt ihop dem.

Tyvärr så grävde han över mina nyplanterade plantor, så jag hoppas jag hittar dem igen :)

Skönt med fredag, synd att man jobbar i morgon lördag. Fast jag hoppas att jag hinner göra
klart någon projekt i helgen ändå.

Nä nu ska jag mysa med familjen
Ha det bra allihopa

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag är helt slut nu! Så det är underbart att jag faktiskt är ledig imorgon. Har jobbat hårt idag, extra hårt. Har varit i en färgaffär som slutat med Alcro och istället börjat sälja Nordsjö. Så det var en hel del burkar att ställa på pall och sen nya burkar in på lagret. Men trevligt sällskap hade jag! Sen blev det lite shopping och en högst oplanerad fika med en annan kollega i ytterligare en stad. :-D Har fått många nya vänner sedan jag började jobba på Nordsjö. Sååå kul!!! Så nu kom jag hem strax efter 21. Åkte 6.20 i imorse. Imorgon blir det sovmorgon! Härligt!!! Kram på dig och ha det så bra på jobbet!

2008-06-13 @ 21:29:55
URL: http://fixaodona.blogg.se/
Postat av: Twila Paris

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2009-11-03 @ 14:37:18
URL: http://www.twila-paris.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0