Helg och många planer



Ja nu är helgen i full gång, härligt. I går var det lite pyssel hemma,
så som klippa gräset och städa lite inne.
Sedan åkte vi till mina föräldrar och åt middag. Trevligt!

I dag ska vi få besök av min bror och hans familj, lite fika och en trevlig stund.
Sedan har vi blivit bortbjudna på grillning hos några vänner, de har en son som är
några år äldre än vår lilla snuttan, men de har tidigare lekt så bra ihop.
Så vi hoppas det funkar lika bra i kväll.

I morgon söndag ska jag försöka starta mitt projekt att fixa till baksidan av vår trädgård.
Min sambo var och handlade virke igår, så nu ligger några jätteplankor i garaget.
Ska impregnera dem med Träskydd som jag pigmenterat svart, sedan ska de de grävas
ned några centimeter och bilda en snygg rabattkant. Har även lite sjösten som ska
få sin givna plats.

Jag är faktiskt ledig måndag också, så då kommer mina föräldrar och ska hjälpa oss
med fasaden. Vi byggde igen en dörr från gamla tvättstugan ut till baksidan, nu när
renoverade badrummet/tvättstugan. Så utsidan behöver fixas till.

Sedan ska jag försöka hinna njuta av helgen också, ha ha.

Ha en underbar helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0