Nya badrumsfunderingar

image377

Foto: BoBedre

Nu när jag börjat om att jobba sprutar idéer och tankar. Allt kanske
inte passar hemma hos oss men en del vill man försöka förverkliga
hemma också.

Såg den här bilden och blev lite sugen på att fortsätta med klinkret
på väggen i vårat nya badrum. Eventuellt på den väggen som blir
vår tvättstugedel. Hmm, men jag vet inte.
Klinkret vi har funderat på är mörkt grått nästan svart och i storleken 30x30.

image379
Väggen jag menar är den som har en rundat skiva på ritningen.
Resten av väggarna ska få vita liggande plattor i storlek 30x60.
Hade först tänkt att alla väggar skulle vara vita, men som sagt
nu har tankarna börjat om igen.
Vad tycker ni?

Nä nu ska jag vila fötterna i soffan.
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Anneli från Skellefteå

Jag tror att det kommer att bli snyggt med att ta igen golvets klinker på en vägg.

2008-03-27 @ 15:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0