Hemma igen

image433
Foto: Stadium.se

I går kväll kom vi hem igen, skönt även om det varit supertrevligt i Stockholm.
Det var jättefint väder när vi kom hem, vilken skillnad vi såg ute i naturen bara
efter tre dagar. Nästan all snö är borta och tulpanerna är på väg att slå ut.
Kul!

Det blev inte så mycket shoppat i huvudstaden, inte så lätt med en liten tjej som
tycker det blir trist att sitta i vagnen. Fast en vårjacka till henne fick vi med oss.
Kollade på skorna (se bild), men de fanns inte i min storlek, så nu hoppas
jag att de finns här på hemmaplan.

Nä nu ska jag ta cykeln till jobbet och arbeta några timmar. Vädret är på
topp så det tar lite emot att jobba.
Efter jobbet ska vi åka på 40-års firande. Min svägerska fyller jämt,
så det måste ju firas.
Så om du läser detta - GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN

Ha en trevlig lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0