Tapwell


Foto: Tapwell

I dag for jag och min sambo iväg och handlade saker till badrummet.
Jag kastade i mig lunchen i all hast och sedan bar det iväg.
Vi hade tänkt köpa en blandare från Mora, men den var visst så
ny så då skulle vi få vänta så länge.
Så det blev en blandare från Tapwell som heter Birillo.

Det blev även köpt belysning och en hållare för toalettrullen,
en hållare som står på golvet.

I morgon kommer byggfirman igen, då ska rörmokaren fixa
det sista och förhoppningsvis kommer handfat och skåp
upp också.

Kanske kommer det mer bilder i morgon

Ha en underbar måndag

Kommentarer
Postat av: Anna H

Vilken snygging ni har handlat! Jag blev bara så nyfiken....har letat en hållare för toapapperet som ska stå på golvet, men inte hittat nån snygg. Blir lätt nyfiken och hoppas på tips på inköpsställen senare.

2008-05-19 @ 21:41:25
Postat av: Proforma

Precis den kranen har jag också och jag är jättenöjd. Den är vridbar längst fram.

2008-05-19 @ 23:01:33
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: jessica

Vi har också spanat in en liknade kran. Känner inte igen märket? Vad du kan vara lycklig som snart ha ditt klart :))

2008-05-20 @ 11:41:36
URL: http://detsvartataket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0