Skönt med ledig lördag



Det är skönt med en ledig lördag och vi har tid att hinna ikapp lite här hemma.
På agendan är att tvätta alla kläder från semestern, sedan packas de långt
in i garderoben, lär ju inte behövas på ett långt tag.
Snuttan har blivit förkyld när hon nu kom hem och började om på dagis,
men det är då fart på henne än så länge.

Då jag kom hem från semestern, kastade jag rakt in i jobbets fart och fläkt.
Vi hade Tapetyra i dagarna tre, 20% på alla tapeter, så det var massor med
kunder och många ordrar som skulle göras. Superkul, men oj vad jag var
trött och slut i går kväll.

I kväll ska vi på middag hos mina föräldrar, de är säkert nyfikna på hur
vi har haft det. Samtidigt längtar de nog jättemycket efter snuttan.

Ha det bra
så hörs vi senare

Kommentarer
Postat av: Anna B

Ser ut ha varit en bra tid utomlands! Välkomna tillbaka! kram Anna

2008-11-01 @ 22:53:30
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Matilda

Jo Sex and the city var faktiskt ganska bra. Rolig å så, så hyr den.

2008-11-02 @ 18:28:51
URL: http://mlarzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0