Träd



Tidigare i veckan fick jag och en av mina kollegor chansen att kika
in i massor av nyproducerade lägenheter. Superkul och kameran gick varm.
Det var extra kul när jag fick gå in i en av de lägenheter jag färgsatt.
Bilden är från deras tv-rum/extrarum, där jag valde en fototapet som fondvägg,
den är från Decor Maison och kollektionen DM Accessories. De övriga vita
väggarna är tapetserade med Plain 8775.
Kul att få se en tapet i verkligheten och känna att det blev bra.
Hoppas ägarna till den nya lägenheten känner samma sak när de snart flyttar in.

Har jobbat idag, oj det var lite tungt eftersom jag var hemma supersnuvig igår.
Men det gick vägen, jättemycket kunder och högt tempo, kul men gärna utan snuva.
Nu blir det att se fotboll på tv och gäster kommer snart.
Ha en underbar lördag

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jätte snygg fototapet. Jag tror jag förstår vilka lägenheter du pratar om, vad roligt att få se resultatet om bilden som man har i huvudet blir det samma som i verkligheten. Ha en bra kväll.

2008-09-06 @ 21:05:23
URL: http://backebo.blogg.se/
Postat av: Angelica/Mamamekko

wow, vilken supersnygg tapet. Den måste jag spana närmre på. tack för tipset. kram

2008-09-06 @ 21:55:33
URL: http://www.vitdesign.se/mamamekko
Postat av: Hildur - fixa&dona

Känner igen känslan du pratar om. När man får se om det blev så som man tänkt sig, eller förhoppningsvis bättre än så. Häromveckan var jag och kikade på hyreshus som jag färgsatt utvändigt. Riktigt nervöst, men jag blev postivit överraskad. Och har fått mycket beröm vilket känns fantastiskt roligt. Utvändiga färgsättningar på hus som bebos av många olika människor är alltid lite extra "nervösa" att göra. Men det gick vägen! :-) Kram på dig och hoppas du får en underbar söndag, trots förkylning!

Postat av: Mia

Åh den gillade jag!



Kram Mia

2008-09-07 @ 14:26:32
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: pia

duktig du är:) bra smak:)



kraam

2008-09-09 @ 21:40:04
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0