Svarta handtag



Jag satt och läste två nufunna bloggar; Femtiotalsjakten
och Porslinsbloggen. De båda skrev om bestick och då
blev jag nyfiken och tittade i mina egna lådor.

Tror tyvärr att jag inte har några stora fynd, men jag gillar
iallafall mina ganska små bestick med svarta handtag.
Märkta ROSTFRITT STÅL eller ROSTFRITT STÅL IMPORT.

Får väl ge mig ut på loppisrundor och försöka göra några fynd.

Ikväll blir det valborgsfirande hos vänner, sedan i morgon
åker vi på minisemester.

Ni får ha en skön helg

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Coola bestick! Jag va på loppis i Stångby utanför Lund idag, nästa helg bär det av till en loppis i Furulund som oxå ligger utanför Lund :-)

2009-05-03 @ 00:05:37
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Linda

Kolla på myrorna, dom har haft sådana där..

2009-05-06 @ 21:00:45
URL: http://lindaisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0