Regnet öser ner



Lördag, nästsista dagen på semestern. På måndag börjar jag om.
Känns inte bra, med tanke på hur mitt semesterväder har varit.
Massor med regn och endast en dag på stranden.

I går kom vi hem från vår minisemester, vi var och besökte djurpark
och sov på hotell. Trevligt.
Då vi kom hem märkte vi att J var lite slut och hängig, provade
febern, ja ja men, 38.2. Även idag är det feber och hon är lite hängig.
Fast vädret gör att hela familjen känner sig hängig, regnet öser ner.

Det blir nog att städa och pyssla här hemma. Ifall J känner sig bättre
åker vi till mina föräldrar på middag.

I morgon hade jag tänkt stå på loppis och sälja (hade tänkt det förra
söndagen men då regnade det ju bort). Så jag hoppas på uppehåll.

Ha en skön lördag

Tillägg: Korten är gjorda av Angie Lewin.

Kommentarer
Postat av: Cel'Dara

Hej hej!

TYcker dom där illustrationerna är så himla fina. Vem är det som har gjort dom? :-)

2009-08-01 @ 11:19:30
URL: http://celdara.blogspot.com
Postat av: Jonasn

"Tycker dom där illustrationerna är så himla fina. Vem är det som har gjort dom? :-)"



Kan bara hålla med :-)

2009-08-01 @ 20:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0