Fortsättning följer





Ja nu får ni se del 2 av tygtavlornas flytt.
Denna har suttit i vardagsrummet, men där hamnade ju tyget Spaljé,
så nu sitter denna i hallen. Funkar väl tycker jag.

Ni ska även på se del 3 av denna följetong. Håll ut ...
Ha ha

Annars har helgen varit bra, kort men bra.
Jobbade i går lördag, men min sambo och J hämtade mig på jobbet
efter avslutat arbetspass och vi åkte till mina föräldrar. J skulle få vara
hos mormor och morfar och sova över. Jag och min sambo hade bokat
biljetter till en konsert med Bo Kaspers orkester. Trevligt, trevligt.
Konserten var redan kl 17 eftersom det var melodifestivalen på tv senare.
Efter en supertrevlig musikalisk upplevelse gick färden vidare till restaurang
och jättegod mat. Så det var verkligen en trevlig kväll med goda vänner.

Nu laddar jag för en ny arbetsvecka. Ska göra klart en ganska stor
färgsättning och boka in den familjen för återbesök.

Ha en skön söndagkväll

Kommentarer
Postat av: Annah

Tjusigt! Jag tror att jag kommer på en kopp kaffe nån dag och tar en livetitt!

Kram Annah

2009-02-23 @ 08:42:54
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: LisaF

alltså i kombination med lampan är det här vansinnigt snyggt!

2009-02-28 @ 10:25:37
URL: http://radiobedlam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0