Något mindre





Foto: Jysk

Vi (eller rättare sagt jag) har funderat lite, angående vår altan som
vi bygger (ska bygga) på vår baksida.
Hade först tänkt ha något liknande denna, men har nu tänkt att något
mindre skulle bli bra. Vi kommer nog mest sitta där på morgonen och
äta frukost eller en varm kväll.

Hinner säkert ändra mig fler gånger.

Just nu försöker jag slappna av och njuta av att det är fredag.
Jobbar i morgon och det är högtryck i butiken. Kul men man blir
trött efter en dags arbete.

Tar nog mitt glas rödvin och sätter mig i soffan
Ha en skön fredag

Kommentarer
Postat av: varthusvidhavet

Hej! Fin blogg du har! Har tittat in några gånger förrut men tror inte jag lämnat några spår tidigare!

Trevlig helg! / Jenny

2009-05-16 @ 12:20:16
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0