Ny tapetfavorit


Foto: osborne & little

Kanske lite svårt att se på den här bilden.
Bland alla tapetkataloger på jobbet så fastnade jag för den
här direkt jag fick se den.
Det här mönstret finns i kataloger Walk in the park från
Osborne & Little. Häftig med sitt stora mönster.

I dag har två tapetleverantörer varit på besök och visat lite
nyheter och imorgon kommer två andra. Alltid kul och intressant.
I morgon blir det nog extra intressant.

Nä nu ska jag vila fötterna och ladda för en ny arbetsdag i morgon

Kommentarer
Postat av: karola

-den såg fin ut. så det var ditt fina trädarrangemang!...jag har fixat belysning vid min nyfixade damm...men vill så gärna ha ett vid trädet också...det är inte solcellslampor ni har väl?

(det hade varit så praktiskt...mitt träd är lååångt ut på tomten,)

2009-05-12 @ 16:48:50
URL: http://alltidinredning.blogg.se/
Postat av: johanna

Den ser jättefin ut. :)

Trevlig helg!

2009-05-15 @ 23:17:55
URL: http://myownhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0