En av artiklarna


illustration: Eva (privat)

Tänkte visa en av illustrationerna/artiklarna som kommer att finnas
till försäljning på min webshop. Förhoppningsvis kommer den
att kunna startas igång snart. Väntar ju som sagt på Bolagsverket
och lite annat.

Börjar känna mig piggare efter förkylningen, så det blir jobb imorgon.
Idag är jag ledig och hemma med J.
Dottern fick för sig att hon skulle klippa sitt hår, tur att jag kom på henne,
så det blev bara några strån som hon han klippa.

Ha en skön onsdag

Kommentarer
Postat av: Anna

iiiih, det kunde gått illa...men dotterns hår alltså :)



ser jättefint ut...jag har ett par ramar som inte har några bilder i sig..så det ska bli spännande att se vad du kommer ha för nått :)

2010-08-18 @ 18:35:41
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0