lite från IKEA



Foto: IKEA

I går var det passande väder att åka på IKEA, synd bara att alla
andra också tyckte det var passande väder. Fullt med folk.
Tyvärr var många av de saker vi tänkt köpa slut, så vi fick inte
med oss allt, men men ...

Förrutom huvudanledningen till resan; madrass och byrå till mina
föräldrar, så blev det lite småplock.
En pläd (ja ni kan säkert gissa vilken av färgerna på bild1),
sedan sängkläder till J. Lite ljus fick självklart följa med.

I dag är det bättre väder så det blir en dag ute.
Ha en skön dag

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lilla J berättade för mig att hon hade fått en ny blå hink av mamma. Men det var mitt i allt fantiserande så jag vet inte om det stämmer.. Men jag gillar verkligen sängkläderna, härligt mönster!

2010-08-05 @ 20:27:48
URL: http://itslogic.blogg.se/
Postat av: Eva

Matilda: Jaha, ja inte har hon fått någon blå hink av sin mamma :)

2010-08-06 @ 09:48:49
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0