Lite IKEA inköp



Kanske inte den bästa bilden, men en mulen och regnig dag som denna
går det inte bra att fotografera.

J har fått en ny taklampa i sitt rum. Det här är tredje varianten vi provar.
Tror det här blir bra, inget som hänger ner. Vi vuxna brukar slå huvud
i och gorma över. Ha ha.
Hon fick även en ny lampa ovanför sin säng, men den visar jag senare.

Vi har haft en härlig kort semestertripp till goda vänner. En natt på hotell
och en natt boende hos vänner. Shopping, god mat och trevliga stunder.

I dag söndag har jag beställt en domän till webshopen. På onsdag har
jag tänkt besöka tryckeriet och göra mina första tryck. iiiii spännande!

Såg även i vår lokala tidning att på onsdag var det kvällsföreläsning
om att jobba strategiskt med sin webbsajt. Tror jag ska försöka ta
mig dit och lyssna.

Ha en skön söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0