Telefonsamtal

Är hemma idag och försöker kurera min förkylning som jag dragit på mig.
Trist, men så blir det ibland.

Har iallafall ringt till Bolagsverket och hört hur långt bort beslut
om ärende är. Alltså när jag får reda på om jag kan ha det
namn på företaget jag har tänkt. Hon på Bolagsverket sa att
det kunde ta 2 veckor innan de börjar med mitt ärende.
Jag som vill starta webshopen så fort som möjligt, men
jag får väl försöka ha allt annat klart så det är bara att
invänta Bolagsverket.

Nä nu blir det tillbaka till soffan och slötitta på en film.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det ska bli spännande att se vad för en webshop det är du ska öppna :)

2010-08-17 @ 18:09:05
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: LindaH

Jag har ju sett lite och ska bli kul när det väl är igång! Krya på dig. Jag har haft en underbar dag på Skötgrönnan!

2010-08-17 @ 19:53:25
URL: http://lindaisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0