Ros





Blev så glad för någon dag sedan när jag upptäckte att vår ros
har äntligen börjat blomma. Det är första gången sedan vi
flyttade till huset.

Första sommaren, så trodde vi den var död, så vi grävde bort den,
trodde vi iallafall. Men sommaren efter, sent på hösten började
det sticka upp lite grönt. Förra sommaren växte den massor men
inga blommor, men i år.

Lite spännande eftersom vi inte visste hur det skulle se ut.
fint att den blommar vitt, men jag tycker blommorna inte
ser ut som rosor.

Någon som vet vad det är för ros?

Ha en skön dag
själv ska jag troligtvis börja måla vår baksida

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej

Jag tycker det liknar en Honungsros.

Är dock inte helt säker, vacker är den i alla fall.

Må bra

2010-07-06 @ 22:20:26
Postat av: Malin

Fin ros!!!



Jag hyr webbutikslösningen av wikinggruppen. De erbjuder alla tjänster till en rimlig månadspeng. Shoppen är dessutom väldigt lätthanterlig:) kika in på deras hemsida www.wikinggruppen.se



Ha en bra dag!



MVH Malin, Carlsson Interiör & Design



2010-07-07 @ 12:25:42
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0