Quinta







Foto: Midbec

I dag var vår säljare för Midbec i butiken och visade lite nyheter.
Den här kollektionen Quinta, var en riktig höjdare.
Fast jag gillar det mesta från Khroma.
Självklart fastnade jag för den gröna färgställningen (bild2) och började
direkt fundera vart den tapeten skulle kunna passa hemma.
Det var en jättesnygg grön tapet till den mönstrade. Oj oj.

Nu har jag jobbat färdigt för denna vecka, så i morgon åker
jag och J ner på stan för lite shopping.
Få se hur mycket shopping det blir med en treåring som sällskap.

Ha en skön torsdag

Kommentarer
Postat av: Kasparkajsa

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-11-07 @ 07:52:41
URL: http://kasparkajsa.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0