Fin



illustration: Bolin Design

I dag ska vi på möte och förhoppningsvis kan jag snart berätta
vad det gäller om.

Annars så rusar vardagen fram, tyvärr orkar eller hinner jag inte
med så många inredningsprojekt. Måste försöka göra klart
vår hall. Har ju börjat att måla väggarna, men jag behöver fixa
lite till. Kanske i morgon när jag är ledig.

I söndags var vi ute i pulkbacken och sedan tog vi en promenad
till goda vänner och fikade. Jag fick sådan energi att jag gjorde
klar denna illustration. Självklart finns den på webshopen.
www.bolindesign.se

Kanske kan den bli en trevlig julklapp?

Kommentarer
Postat av: Anna

sicken fin klänning :) och va härligt det låter med lite tid i pulkbacken, det är så härligt med snö!

2010-11-26 @ 21:07:47
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0