Verandastolar


Foto: Jula

Kanske helt galet att blogga om underbara verandastolar när månaden
snart ska slå över till december. Fast det är kanske just nu man
behöver drömma sig bort. Snön har vräkt ner här och jag känner
bara att hur mycket snö ska vi få, det har ju inte ens hunnit bli december.

Jag och min käre make har kanske gjort något galet, fast jag tror det blir
helt underbart. Vi har köpt sommarstuga så här i november.
Det är ju en stor anledning varför jag drömmer om verandastolar just nu.
Min bror har sådana underbart sköna stolar och jag tror de skulle
passa utmärkt på altanen i vår stuga.

Så nu kommer ni få följa vårt nya renoveringsprojekt. Självklart fortsätter
jag lägga in projekt från huset också.

Ha en skön första advent.

Kommentarer
Postat av: Linn

Men vad spännande!!! Vars??

Dom där stolarna med fotpall har jag sneglat på läänge, supersnygga!!

2010-11-30 @ 14:23:59
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Anna

ohhh va spännande! En stuga...förstår att du drömmer om "stug-grejer" då :)

2010-12-01 @ 21:56:34
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad mysigt med en stuga. Spela roll om den är köpt i november!

Titta gärna in på min blogg. Jag har en tävling där du kan vinna en valfri Lunafigur. Tävlingen pågår till den 13 december.

Ha en skön torsdag! Kram Malin

2010-12-02 @ 08:12:15
URL: http://www.designofluna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0