Måste nog prova denna


Foto: MQ

I dag har jag och min man varit på stan och shoppat lite.
Som vanligt blev det inte så mycket till en själv utan mest
till dottern. Fast jag har gjort det viktigaste, jag har beställt
glasögon. Hoppas på att det går snabbare än två veckor att
få dem.

Sprang in på MQ och fastnade bland kläderna av märket
STOCKH LM. Speciellt denna klänning, ångrar att jag
inte provade den. Typiskt mig. Måste nog få tid att åka
ner på stan och prova.

Nu tänkte vi ta en promenad i stormen och jag passa på
att posta lite beställningar. Trevligt!

Ha en skön lördag

Kommentarer
Postat av: pia

Jamen duuu, så snygg klänning, verkligen "Pia-stil" :) Vad fint du har fått på bloggen å hemsidan, det var säkert länge sen du fixa den, men jag har inte varit inne här på länge!

2011-04-15 @ 10:55:43
URL: http://baramittlillahem.se
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds good ! (:

2011-04-22 @ 15:39:28
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0