Beslutsångest









Demovarianter: Bolin Design

Som jag tidigare bloggat om håller jag på att bredda mitt sortiment.
Jag har just nu kört fast i alla beslut, får sådan ångest, vill ju verkligen
göra bästa möjliga beslut.

Jag har tänkt bredda mitt sortiment så förrutom grafiska tryck och
tygkassar kommer jag även sälja brickor, skärbrädor, underlägg
och kökshanddukar med mina illustrationer. Så nu är det dags
att bestämma vilket motiv jag ska ha. Dessa fyra demovarianter
gäller kökshanddukar.

Vilken gillar ni?

eller hittar ni någon annan favorit på min webshop
www.bolindesign.se

Sedan undrar jag, ska jag göra en serie med samma motiv
på alla nya produkter?

Jag är så tacksam om ni tar er tid och besvarar mina
frågor och funderingar

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tycker det sista motivet är huur snyggt som helst! Kaffekopparna tycker jag är finast i den svartvita. Tulpanerna kan man göra dem i fler färger?



2011-08-15 @ 22:42:24
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag tycker den är så himla fin den sista med de gröna blommorna! De tycker jag helt klart du ska satsa på:)

2011-08-15 @ 22:43:24
Postat av: Anonym

Hej, vad kul att du ska ha fler produkter! Själv tycker jag det vore snyggt om man kunde ha samma mönster på tex handduk och skärbräda så jag röstar för en serie med samma motiv. Kopparna i blått är jättefräscha, även sista motivet är finfint!

2011-08-15 @ 22:51:24
Postat av: Camilla

Kopparna i blått tyckte jag om jättemycket, även motivet längst ner. Skulle vilja att alla motiven gick få i olika färger :)

2011-08-16 @ 11:53:49
Postat av: Evelina Örn

Kopparna är finast i svart/vitt och sen tycker jag att nummer tre är mer unik än nummer fyra.

2011-08-16 @ 14:37:05
URL: http://www.evvan.com
Postat av: Malin

Är ju ett fan av svart/vitt så jag gillar översta mest.

2011-08-16 @ 22:10:48
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: Lisa

Som vanligt röstar jag på dina 'tre blommor' eller 'fem blommor' tycker de skulle passa ypperligt på kökshanddukar.. Tror också på att man ska kunna välja färg på motiven. (även om jag själv är svart - vit) lycka till!

2011-08-17 @ 06:26:19
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/
Postat av: Lissan

Tycker kaffekopparna nummer ett och nummer fyra(gärna också det motivet i andra färger typ svart/vit):)skulle bli kanon

2011-08-17 @ 12:40:11
Postat av: Maria

Åh, vad svårt. Går på min första tanke. Gillar då förstås de blå kaffekopparna, eller varför inte koppar i svartvitt! Serie är toppen, så kul att kunna ge bort i present! Lycka till med ångesten, den avtar nog!

2011-08-17 @ 19:38:43
Postat av: Annica

Vilken toppenidé att bredda sortimentet med lite olika produkter till köket. Jag tycker absolut du ska satsa på att ha samma motiv (kanske 2-4 stycken) på hela serien. Min absoluta favorit bland alla dina motiv är Stor knopp i svartvitt följt av nummer tre här ovan (fast i svart). Gillar även maskrosorna (nummer fyra ovan) då de är lite så där uppkäftigt läcker på nåt vis. Ser med spänning fram emot att se de färdiga produkterna =)

/Annica

2011-08-20 @ 14:04:23
URL: http://annicaostlund74.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0