Helg



illustration: Bolin Design

Äntligen har det vänt, kylan har försvunnit (iallafall i helgen). Känner ett
sådan längtan att få vara ute. Vi har gått promenader och njutit av att få
känna solen mot ansiktet.

I går fredag blev jag fotograferad och en av tidningarna på orten kommer att
göra ett reportage om mig och mitt företag. Kul!
Så jag bjuder på några nya helgblommor.

Kom ihåg att delta i min tävling, chans att vinna ett valfritt grafiskt tryck
i storleken 20x30cm. Tävlingen hittar ni här.

Ha en skön helg

Kommentarer
Postat av: LindaH

Spännande med reportageet. När kommer det i tidningen? Snygga blommor förresten, som ett vinglas med sommar!

2011-02-27 @ 11:15:54
URL: http://lindaisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0