Fuchsia


Foto: Mairo

I dag har jag och J varit på stan. Som sista affär gick vi
in i en inredningsbutik, jag hade tänkt kika lite på tyg
till nya kuddar i vardagsrummet. Fast det blev istället
rea-tyg som jag tror ska bli gardiner till sovrummet
i stugan. Det är mönstret Fuchsia från Mairo.
Tycker inte att färger stämmer med det som visas
på deras hemsida, men det är den grå/beiga varianten
av detta mönster.

De hade flera stuvar de hade gjort för 50kr/stuv.
Min stuvbit var 1,5x1,8, så jag kommer nog kunna
få ihop två stycken kappor till sovrummet.
Tror det blir snyggt till vit panel som är i sovrummet.

Nu väntar vi på att våra kompisar ska komma, dottern
går mellan fönstrena och väntar på sin kompis.
Vi ska äntligen få träffa deras andre son som föddes
i slutet av november.

Ha en skön lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0