Ännu en ny dag


illustration: Bolin Design

Vaknade i morse med huvudvärk och stel i axlarna, nacke, kanske har blivit
lite för mycket dator och jobb senaste tiden.
Nu ska jag snart åka till frissan och få mig lite ny hårfärg. Ska bli härligt,
sedan blir det tillbaka till jobbet på färgaffären och sälja lite.
I kväll kommer några kompisar hit, ska bli trevligt att umgås.

Var och lämnade beställningarna till tryck i går. Sugen på att se
hur trycket på canvaspapper blir. I går var jag med i en annan
lokal tidning om mitt företag, men jag blev så hemsk på den
bilden så jag visar inte upp något från den.

Ha en skön torsdag

Kommentarer
Postat av: LindaH

men! tidning till? vilken? har vi den på jobbet? annars får du gärna ta med den dit..

2011-03-31 @ 23:19:58
URL: http://lindaisy.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej Eva! Kollade just min order och det står 'hämtas' men det är ju frakt med i priset och jag bor liiite för långt bort för att hämta, men det antar jag att du räknade ut;) att den skulle skickas alltså....;) trevlig helg !/ Lisa

2011-04-01 @ 14:08:28
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0